سایت شخصی دکتر محسن قره خانی

طبقه بندی موضوعی

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۲ ثبت شده است

يكشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۲، ۰۳:۲۳ ب.ظ

سرفصل درس مدیریت مالی

سرفصل درس مدیریت مالی را می توانید از اینجا دانلود کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آبان ۹۲ ، ۱۵:۲۳
mohsen gharakhani
يكشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۲، ۰۳:۲۳ ب.ظ

اسلایدهای درس مدیریت مالی

اسلایدهای درس مدیریت مالی را می توانید از اینجا دانلود کنید.

این اسلایدها مربوط به ویرایش هفتم کتاب استفان راس است.


Ross, S. A., Westerfield, R., & Jordan, B. D. (2005). Fundamentals of corporate finance. Tata McGraw-Hill Education.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آبان ۹۲ ، ۱۵:۲۳
mohsen gharakhani
يكشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۲، ۰۳:۲۲ ب.ظ

نسبت های مالی

اسلایدهای بخش نسبت های مالی را می توانید از اینجا دانلود کنید.

برای توضیح بیشتر به مراجع اصلی درس مراجعه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آبان ۹۲ ، ۱۵:۲۲
mohsen gharakhani
يكشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۲، ۰۳:۲۰ ب.ظ

مدل سروکوال

استفاده از مدل سروکوال در ارزیابی کیفیت خدمات

چکیده: در این مقاله ابتدا ادبیات مدل سروکوال به عنوان یکی از ابزارهای اندازه گیری کیفیت خدمت تشریح شده است. این مدل که توسط پاراسورمان ارائه شده ، دارای پنج بعد عمومی می باشد و هفت شکاف در سازمان را اندازه گیری می کند . سپس به مطالعه موردی که در دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی انجام شده ، پرداخته است. در تحقیق مذکور سنجش کیفیت خدمات پس از فروش محصولات پتروشیمی به مشتریان (صنایع پایین دست پتروشیمی ) مد نظر بوده است . در واقع ،ارائه این خدمات سبب جذب مشتریان بیشتر و ایجاد وفاداری آنان نسبت به شرکت تامین کنده مواد می شود. این احقیق شامل چهار فرضیه و پنج پرسش می باشد. بر اساس مدل سروکوال ، دو پرسش نامه انتظارات و ادرکات طراحی شده که هر یک عبارات آنها با مقیاس نمره دهی 7 سطحی لیکرت ، تنظیم شده است. سوالات مطرح در پرسشنامه ها مرتبط با ابعاد مدل سروکوال است. پس از تکمیل تعداد کافی دو پرسش نامه توسط مشتریان ،نمره شکاف هر عبارت محاسبه می شود. لازم به ذکر است که روش نمونه گیری مورد استفاده در این تحقیق ،خوشه ای و تصادفی می باشد. همچنین برای سنجش اعتبار و روایی روش اندازه گیری ،پرسشنامه اولیه در اختیار خبرگان امر قرار گرفت و با توجه به نظرات ایشان تغییرات لازم اعمال گردید. پس از انجام تحلیل های آماری ، انتظارات گروه های مختلف مشتریان در هر یک از ابعاد مقایسه شده است . همچنین جدول شکاف کیفیت خدمت در سطح ابعاد ،ارائه گردیده است. در نهایت برای واحد مهندسی فروش جهت بهبود وضعیت موجود، استراتژی پیشنهادی ،ارائه خدمت تمرکز بر بعد تنوع خدمات و قابلیت اطمینان می باشد که بیشترین میزان شکاف موزون را به خود اختصاص داده اند. 


کلمه های کلیدی: انتظارات، مدیریت کیفیت خدمات، مدل سروکوال، رضایت مندی مشتری
همایش تخصصی مدیریت ارتباط با مشتری
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آبان ۹۲ ، ۱۵:۲۰
mohsen gharakhani
يكشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۲، ۰۲:۵۴ ب.ظ

عنوان دومین مطلب آزمایشی من

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از ,بلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آبان ۹۲ ، ۱۴:۵۴
mohsen gharakhani
يكشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۲، ۰۲:۵۴ ب.ظ

عنوان اولین مطلب آزمایشی من

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آبان ۹۲ ، ۱۴:۵۴
mohsen gharakhani