تبلیغات
وب سایت شخصی دکتر قره خانی - مطالب اسفند 1395
 
درباره وبلاگ


این وبلاگ جهت اشتراک گذاری مطالب علمی و آموزشی و معرفی موضوعات مورد علاقه است.

مدیر وبلاگ : محسن قره خانی
موضوعات
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
View Mohsen Gharakhani's profile on LinkedIn
وب سایت شخصی دکتر قره خانی
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM
چهارشنبه 18 اسفند 1395 :: نویسنده : محسن قره خانی

همیشه حق با مشتری نیست

 

1.  چرخه سود –خدمات چگونه بوجود آمد؟

2.  اولیت با مشتری است یا کارکنان؟

3.  کیفیت خدمات داخلی به چه معنی است؟

4.  آیا ارتباط کارکنان با مشتری در خریدهای مکرر و موردی تفاوتی در مدل SPC ایجاد می کنئد؟

 

 





نوع مطلب :
برچسب ها : CRM، مشتری، کسب و کار، رضایت،
لینک های مرتبط :


  1. ·      چرا مشتری دیگر تحمل تاخیر در تحویل، درخواست اطلاعات یکسان از چنیدن کانال را ندارد؟

  2. "در آینده همه شرکت ها شرکت نرم افزاری خواهند بود" یعنی چه؟
  3. ·      بزرگترین مانع برآورده کردن انتظارات مشتری چیست؟
  4. ·      چرا راهکارهای سنتی مدیریت ارتباط مشتری نمی تواند جواب سریع و Realtime  بدهد؟

  5. بانک سنگاپور در مدیریت ارتباط مشتری چه ساختار شکنی کرد و نتایج آن چه بود؟
  6. front-end   و back end  چیست؟




نوع مطلب :
برچسب ها : crm،
لینک های مرتبط :