اگر تکنولوژی سرراه نبود مشتری را چطور درگیر می کردید؟
- · چرا مشتری دیگر تحمل تاخیر در تحویل، درخواست اطلاعات یکسان از چنیدن کانال را ندارد؟
"در آینده همه شرکت ها شرکت نرم افزاری خواهند بود" یعنی چه؟- · بزرگترین مانع برآورده کردن انتظارات مشتری چیست؟
- · چرا راهکارهای سنتی مدیریت ارتباط مشتری نمی تواند جواب سریع و Realtime بدهد؟
بانک سنگاپور در مدیریت ارتباط مشتری چه ساختار شکنی کرد و نتایج آن چه بود؟- front-end و back end چیست؟
برچسب ها: crm ،
آخرین ویرایش: پنجشنبه 5 اسفند 1395 08:50 ق.ظ