اگر تکنولوژی سرراه نبود مشتری را چطور درگیر می کردید؟

پنجشنبه 5 اسفند 1395 08:45 ق.ظنویسنده :

 
  1. ·      چرا مشتری دیگر تحمل تاخیر در تحویل، درخواست اطلاعات یکسان از چنیدن کانال را ندارد؟

  2. "در آینده همه شرکت ها شرکت نرم افزاری خواهند بود" یعنی چه؟
  3. ·      بزرگترین مانع برآورده کردن انتظارات مشتری چیست؟
  4. ·      چرا راهکارهای سنتی مدیریت ارتباط مشتری نمی تواند جواب سریع و Realtime  بدهد؟

  5. بانک سنگاپور در مدیریت ارتباط مشتری چه ساختار شکنی کرد و نتایج آن چه بود؟
  6. front-end   و back end  چیست؟

برچسب ها: crm ،
آخرین ویرایش: پنجشنبه 5 اسفند 1395 08:50 ق.ظ

 
دوشنبه 12 تیر 1396 11:29 ق.ظ
Loving the information on this website, you have done great job on the content.
چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 05:35 ب.ظ
Pretty nice post. I just stumbled upon your blog and
wished to say that I've really enjoyed browsing your blog posts.
In any case I'll be subscribing to your feed and I hope you write again very soon!
چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 06:14 ق.ظ
You actually make it appear so easy along with your
presentation but I find this matter to be actually something which I believe I'd never understand.
It seems too complicated and extremely huge for me. I'm taking a look forward to your subsequent submit, I'll try to get the grasp of it!
پنجشنبه 24 فروردین 1396 08:01 ب.ظ
Your style is very unique in comparison to other folks I've read stuff from.

Thanks for posting when you have the opportunity, Guess I'll just
bookmark this page.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

نمایش نظرات 31 تا 34