تبلیغات
وب سایت شخصی محسن قره خانی - اگر تکنولوژی سرراه نبود مشتری را چطور درگیر می کردید؟

اگر تکنولوژی سرراه نبود مشتری را چطور درگیر می کردید؟

پنجشنبه 5 اسفند 1395 08:45 ق.ظنویسنده : محسن قره خانی

 
  1. ·      چرا مشتری دیگر تحمل تاخیر در تحویل، درخواست اطلاعات یکسان از چنیدن کانال را ندارد؟

  2. "در آینده همه شرکت ها شرکت نرم افزاری خواهند بود" یعنی چه؟
  3. ·      بزرگترین مانع برآورده کردن انتظارات مشتری چیست؟
  4. ·      چرا راهکارهای سنتی مدیریت ارتباط مشتری نمی تواند جواب سریع و Realtime  بدهد؟

  5. بانک سنگاپور در مدیریت ارتباط مشتری چه ساختار شکنی کرد و نتایج آن چه بود؟
  6. front-end   و back end  چیست؟

برچسب ها: crm ،
آخرین ویرایش: پنجشنبه 5 اسفند 1395 08:50 ق.ظ

 
سه شنبه 1 اسفند 1396 02:34 ب.ظ
از این مطالب خوب بیشتر بگذارید
دوشنبه 16 بهمن 1396 07:06 ب.ظ
سلام به همه، این واقعا برای من مناسب است برای دیدن این وب سایت، شامل اطلاعات مفید است.
جمعه 29 دی 1396 06:05 ب.ظ
با تشکر از شما، من فقط برای این سؤال برای سنین و سالخوردگی به دنبال اطلاعات هستم
بزرگترین من تا به حال کشف کرده ام.
به هر حال، نتیجه چه شد؟ آیا شما نسبت به این منبع نظر مثبتی دارید؟
چهارشنبه 27 دی 1396 10:44 ب.ظ
مهم نیست که آیا کسی بخواهد چیز ضروری خود را جستجو کند، بنابراین او می خواهد
در جزئیات موجود باشد، در نتیجه این چیز در اینجا حفظ می شود.
دوشنبه 16 مرداد 1396 04:26 ب.ظ
certainly like your web-site but you have to test the spelling on quite a few of your posts.
A number of them are rife with spelling problems and I to find it very bothersome to tell the truth nevertheless
I'll definitely come back again.
دوشنبه 12 تیر 1396 10:29 ق.ظ
Loving the information on this website, you have done great job on the content.
چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 04:35 ب.ظ
Pretty nice post. I just stumbled upon your blog and
wished to say that I've really enjoyed browsing your blog posts.
In any case I'll be subscribing to your feed and I hope you write again very soon!
چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 05:14 ق.ظ
You actually make it appear so easy along with your
presentation but I find this matter to be actually something which I believe I'd never understand.
It seems too complicated and extremely huge for me. I'm taking a look forward to your subsequent submit, I'll try to get the grasp of it!
پنجشنبه 24 فروردین 1396 07:01 ب.ظ
Your style is very unique in comparison to other folks I've read stuff from.

Thanks for posting when you have the opportunity, Guess I'll just
bookmark this page.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر