هوش تجاری در صنعت بیمه

شنبه 29 آبان 1395 10:01نویسنده : دکتر محسن قره خانی

 

هوش تجاری در صنعت بیمه

 

سرعت رقابت در بازار بیمه جهانی رو به افزایش است و شرکت­ها به دنبال افزایش سهم بازار و کاهش ریسک­های خود هستند و در این بازی سخت، تنها بیمه­گران چابک هستند که می­توانند در رقابت پیش بروند. بحران­های مالی، مقررات سختگیرانه و مشتریان هوشمند این رقابت را سخت­تر کرده است. انتظارات مشتریان صنعت بیمه اخیراً شامل اعتماد، شفافیت و ارزش می­شود. در واقع، 80 درصد مشتریان اذعان دارند که اعتماد و شفافیت عامل اصلی انتخاب شرکت بیمه است و همچنین 60 درصد مشتریان بیان می­کنند که اکنون این اعتماد را ندارند. بازیگران جدید بازار و کانال­های توزیع جدید تهدیدی برای بیمه­گران شده است. بیمه­گران به دنبال مدل­های جدید برای کسب درآمد بیشتر و سود بیشتر­اند. علیرغم اینکه اکثر آنها در ابتدای مسیر­اند هدف­شان مشخص است و آن رسیدن به وضعیتی است که بیمه­گر بتواند در زمان مناسب اطلاعات دقیق را در اختیار داشته باشد تا بتواند تصمیمات و اقدامات تجاری آگاهانه را تضمین کند.
آخرین ویرایش: - -

 

 
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic